Doručak - zašto je važno da se ne preskače ovaj obrok - Aloa Vera Centar

Doručak – zašto je važno da se ne preskače ovaj obrok

Odavno smo se složili da je doručak najvažniji obrok u danu i da je važno učiniti ga delom svakodnevne rutine.

 

On je idealno sredstvo za pokretanje metabolizma i osiguravanje energije potrebne za predstojeći dan. Sa doručkom bismo trebali osigurati približno 30% dnevnog unosa hrane, kako bi imali potrebnu energiju za obavljanje telesnih aktivnosti i kako bi što lakše zadovoljili potrebe organizma za vrednim nutrijentima.

Studije su pokazale da osobe koje konzumiraju doručak često imaju zdraviji stil života, lakše kontrolišu telesnu masu, rjeđe su depresivni, rjeđe izloženi emocionalnom stresu i bolje se nose sa životnim izazovima.

Čest izgovor za preskakanje doručka je manjak vremena, mada kvalitetan i hranjiv doručak ne zahteva ni puno vremena ni truda.

 

NEPROPUSTITE: Deset saveta za zdrav život

 

Podsetićemo vas na najvažnije prednosti koje vam pruža doručak:

 

Imaćete više energije

Posle spavanja telu je potrebna energija. Doručak, a ne kafa je taj koji će vas razbuditi i spremiti za dan. Ako nemate puno vremena možete za kreatko vreme spremiti musli sa koštunjavim voćem.

 

Smršaćete

Iako se čini da ne postoji veza između doručka i mršavljenja, studije su pokazale da ljudi koji ne preskaču doručak su manje skloni gojenju. Kada je telo gladno, sporije sagoreva kalorie kako bi sto duže sačuvalo energiju.

 

Imaćete više koncentracije

Svaki obrok, naročito žitarice, hrane vaš mozak i samim tim poboljšavaju koncentraciju i panćenje. Doručak omogućava da se popune “moždani nivoi”, što je od naročite važnosti – jer mozak nema sopstvene rezerve glukoze, pa zato njen nivo u krvi mora da bude stalan. Mora se voditi računa da se ne pretera sa unosom kalorija ujutru, jer vas to može učiniti tromim i dekoncentrisanim. Preporuka doktora je da se za doručak unese između 400 i 600 kalorija.

 

Za kraj smo vam ostavili nekoliko primera zdravog doručka

1.Tost od integralnog hleba, slanina, jaja, paradajz, sir

2.Kajgana sa povrćem i sirom, pršutom

3.Tvrdo kuvana jaje, sir, paradajz, kriška integralnog hleba i  ceđeni sok

4.Ovsene pahuljice sa mlekom i voćem

5.Proteinska palačinka sa kikiriki puterom i bananom

Za više informacija i stručne savete kao i preporuke proizvoda možete nas kontaktirati OVDE ili putem maila: marketing@aloavera-centar.rs

Napomena:

Ova internet stranica je nezavisni poslovni partner kompanije Forever Living Products.

Svi preporučeni proizvodi na ovoj stranici su sastavljeni na osnovu višegodišnjeg iskustva naših korisnika, i nisu zamena za preporučenu medicinsku terapiju.

Spomenuti dodaci ishrani na ovoj internet stranici nisu zamena uravnoteženoj ishrani.

 

Napišite odgovor

Nećemo objaviti vašu email adresu.