Kako uspešno prodavati - Zašto ljudi ne vole da im se prodaje

Kako uspešno prodavati – Zašto ljudi ne vole da im se prodaje,ali vole da kupuju

U ovom članku objasniću vam kako uspešno prodavati i kako treba da se postavite prema kupcima.

Počnite od sebe. Koliko puta ste bili isfrustrirani kada vam je uporni,dosadni prodavac pokušao prodati stvar za koju ste zatrazili samo običnu informaciju.

Kao što u naslovi kaze ljudi ne vole da im se prodaje,ali vole da kupuju. Zato nemojte prodavati već pustite ljude da sami kupe!

Ono što je osnovno kod prodaje jeste da morate slušati kupca, razumeti njegove potrebe, izgraditi odnos sa kupcem jednom rečju razumeti ga.

Uspešna prodaja zavisi od znanja prodavca, kvaliteta njegove diskusije sa kupcem, kao ravnopravnim sagovornikom i njegovog profesionalnog stava i ponašanja.

Prodati znači ubediti nekoga da uradi nešto, što bez vaše intervencije ne bi uradio. To je proces razmenjivanja različitih stavova kako bi se došlo do zajedničkog cilja uz obostranu korist i zadovoljstvo.


Dobar prodavac

Dobar prodavac ima razvijenu sposobnosti za shvatanje potreba kupca i to radi:

*Postavlja pitanja i sluša odgovore

*Identifikuje se sa kupcem

*Pronalazi način da potrebe kupca uvrsti u prodajnu priču

Pokazati razumevanje za potrebe kupca , ne zanemarujući potrebe kompanije vodi do uspeha.

Većina ljudi čuje samo polovinu odgovora i više misli tome šta će reći.. Medjutim, slušanje je ključno jer sledeće pitanje zavisi od prethodno datog odgovora. Najefektniji prodavci najbolje postavljaju pitanja i slušaju odgovore.

Kaže se da prosečan prodavac prilikom posete kupcu 30% vremena utroši na slušanje, a 70% vremena pričanje.  Dok vrhunski prodavci prilikom posete kupcu 30% vremena pričaju, a 70% vremena slušaju.


Spremite odgovore na primedbe

Da biste ostvarili uspešnu prodaju, potrebno je da se pripremite i na prigovore. Najčešći prigovori su: „To košta previše“, „Jednostavno nije dobro vreme za kupovinu“, „Nismo sigurni da nam vi nudite bolji izbor od… (ime konkurencije)“.

Srećom, za sve se možete pripremiti na vreme.  Pobrinite se za to da uvek budete spremni da odgovorite na sve standardne prigovore i pre nego što vam kupac da sam prigovor.


Pustite kupca da sami prodaju

Verovali ili ne istina je da neki kupci sami prodaju. Najbolji prodavci znaju da je upravo kupac taj koji će sam sebe najbolje ubediti da treba da potroši novac na određenu stvar. U ovom slučaju vaš posao je da samo postave prava pitanja, i da uverite da oni žele baš taj proizvod ili uslugu.

To ćete najlakše uraditi ako koistite rečnik svojih kupaca. Ako kupci koriste reč „fantastično“ pri opisu nečega, a drugi kažu za nešto da je efikasno. Ono što treba da uradite je da identifikujete prideve koje klijenti koriste da opišu stvari. Koriste iste reči kako bi izazvali željene emocije kod njih, i tako ih podstakli na kupovinu.


Za kraj bih vam dao mali savet…

Prodajite sa entuzijazmom!

Entuzijazam je jedno od najvažnijih sredstava koja vam u prodaji stoje na raspolaganju.
On ne može da postoji bez iskrenosti i ubeđenja, i predstavlja spoljašnju manifestaciju unutrašnje energije koju prodavac nosi u sebi.

Kupci mogu da osete da li je entuzijazam prodavca iskren, a kada to osete, biće spremniji da kupe njegovu ideju, proizvod ili uslugu.

 

 

 

 

Ako vam se svideo članak: Kako uspešno prodavati – Zašto ljudi ne vole da im se prodaje,ali vole da kupuju
Podelite ga sa prijateljima!

Za više informacija i stručne savete kao i preporuke proizvoda možete nas kontaktirati OVDE ili putem maila: marketing@aloavera-centar.rs

Napomena:

Ova internet stranica je nezavisni poslovni partner kompanije Forever Living Products.

Svi preporučeni proizvodi na ovoj stranici su sastavljeni na osnovu višegodišnjeg iskustva naših korisnika, i nisu zamena za preporučenu medicinsku terapiju.

Spomenuti dodaci ishrani na ovoj internet stranici nisu zamena uravnoteženoj ishrani.

 

Napišite odgovor

Nećemo objaviti vašu email adresu.